joi, 6 februarie 2014

Scrisoare catre generalul ILIESCU





Ne-stimabile domnule general-director Mihai Iliescu,

Motto:”M-am saturat de lichele,dati-mi o canalie”
Victor Eftimiu

De mai multa vrema ma chinuie gandul sa va scriu, in virtutea faptului ca am fost, candva, camarazi de arme. As fi vrut sa ma mandresc cu dumneavoastra, numai ca eu traiesc cu sentiment de amaraciune, chiar de revolta.
Gandurile mele, asezate pe imaculatul hartiei, vi le supun atentiei in memoria celor ce au trecut prea devreme, in lumea umbrelor, la aflarea vestii ca la mii de ofiteri(pensionari militari) li s-au „taiat”  pensiile. Niste bestii cu chip de om anuntau, cu mandrie, reducerea pensiilor. Aici il mentionez si pe blestemul national cazut pe Neamul Romanesc, dar ii aduc in atentie si pe cei cu comportament de lichele, de slugi, care au pus umarul la actul inuman, in care v-ati implicat si dumneavoastra.
Ce ati avut cu noi, pensionarii militari (toti ofiteri), mai pozne ale firii? Dumneavoastra v-ati implicat pentru ca savurati gustul oportunismului.
Ati sprijinit nefericitul eveniment, ati sustinut-o si pe acea muiere de la M.Ap.N. (cel mai pi....os general), care anunta triumfal ce fapta „eroica” savarseste.
Acum, din nou, va dati in stamba acuzand justitia ca a dat curs inregistrarii la tribunal a S.C.M.D., din care fac parte de la inceput.
Imi pare rau pentru dumneavoastra stiind ca sunteti nascut intr-o comuna cu oameni gospodari, intr-un tinut de pe care au plecat spre zarile nemuririi Eminescu, Enescu, Luchian si multi altii. Din cate imi dau seama, constat ca nu v-ati aplecat prea mult asupra cartilor valoroase din care sa sorbiti lumina si intelepciune.V-a subjugat banul. In acest sens va spun ca un romancier german, Hans Fallada, spunea: „Banii nu fac doi bani”.
V-am vazut la televiziune, de fiecare data in primul rand,in tinuta de parada. Aici am sa va supun atentiei ce spunea o doamna a teatrului romanesc: ”Vestimentatia acopera nuditatea dar de multe ori simplitatea”.
In aceeasi idee, il aduc in atentia dumneavoastra pe Presedintele Academiei de sub pamant, nemuritorul Petre Pandrea, care spunea: „Gloria, notorietatea, reputatia sunt  inconsistente amagiri”.
Mai tineti minte ceva de la mine. Un adevarat roman traieste cu sufletul la simbolurile: Limba, Crucea, Imnul si Drapelul.
In acelasi context, nu pot sa-i uit si sa-i venerez pe marii dascali pe care i-am avut si pe care dumneavoastra ori nu i-ati avut, ori i-ati uitat. As avea sa va mai spun multe, dar o las pe altadata.
As fi fost un idiot sa nu ma inscriu in sindicat si tot de atunci, am parasit asociatia in fruntea careia inca, sunteti.E pacat  ca ati ajuns in fruntea ei si conduceti dupa principiul „altruist”: „Mie sa-mi fie bine!”.
Domnule general, v-ati cocotat in fruntea asociatiei din motive personale, dar numai asa va situati printre civili, parveniti, indivizi fara perceptii morale. Fiica dumneavoastra, probabil, in cativa ani si-a cladit cariera militara foarte usor spre deosebire de cei mai multi, foarte onesti, care au devenit ofiteri de comanda si stat major dupa multi ani de truda.
Haideti sa va rescolesc mintea cu cateva reflectii:
§         cand ne-am intalnit la Academia Militara, la studii, dumneavoastra veneati de pe o functie care tinea mai mult de „Trompera Carpatilor”;
§         pasii vi i-ati purtat pe drumul oportunismului; un inalt demnitar militar mi-a spus ca ANCMRR v-a „sedus” cu sinecura si masina la dispozitie;
§         ati refuzat participarea la intalnirea de 30 de ani pentru a fi prezent la „placinta” din Midia;
§         v-ati apropiat de o culme a Armatei Romane, care a comandat doar mici si bere, pe care il vad mai mult in opera lui Nenea Iancu;
Atat mai am sa va spun acum: „Ce urat imbatraniti domnule Mihai Iliescu!”
Va doresc multa sanatate!

Cu foarte putina consideratie,
Col.(r) ne-doctor  Petru Stefanescu

P.S.
  1. Am folosit pronumele de reverenta numai pentru ca sunteti mai in varsta.
  2. Daca tot sunteti apropiat M.Ap.N. va dau doua subiecte de studiu:
    1. Demersul pentru corectarea OUG prin care se interzice cultul Maresalului Ion Antonescu;
    2. Cooperarea intre categoriile de forte ale armatei
Acestea pentru a ne uita pe noi, sindicalistii din SCMD, din cauza carora veti ramane fara subiectul muncii.
  1. Va prezint scuze pentru ca nu am cunostinta de toate stelele si titlurile stiintifice cu care sunteti impovarat. Opriti inflatia de genereli !!!  RADE  LUMEA.
Aceasta scrisoare este un PAMFLET si trebuie tratat ca atare.
Orice coincidente cu realitatea .......sunt doar coincidente.